Learning center

Here you’ll find valuable resources, guides, and tips to help you get the most out of Cartagena’s solutions. Whether you want to streamline membership administration, optimize logistics, or simplify your workflow – we’ve gathered everything you need in one place.

Content type

Topic

E-book
RoRo Solutions
As a provider of technology services within Roll-on/Roll-off (RORO) shipping, we understand that the industry is demanding. It isn’t merely about transporting...
7 minutes reading time
Published: 19. 03, 2025
Udated: 27. 03, 2025
E-book
Cartagena NGO

Cartagena NGO: your political compas

In a world of ever-changing political processes and complex decision-making structures, pressure groups must know who influences whom. The political arena is...
4 minutes reading time
Published: 19. 03, 2025
Udated: 27. 03, 2025
E-book
Cartagena Member

How to gain control of the union deduction

Membership organizations, and in particular trade unions that deduct membership fees directly from salaries, face complex challenges when handling a variety of...
6 minutes reading time
Published: 19. 03, 2025
Udated: 27. 03, 2025
E-book
Microsoft Dynamics

How to achieve austainable growth with Microsoft Dynamics 365 and Power Platform 

You will learn how Microsoft Dynamics 365 and Power Platform can help you regain control, streamline your everyday operations, and provide the...
11 minutes reading time
Published: 19. 03, 2025
Udated: 27. 03, 2025
Video
Cartagena Member

Competitors and differentiation | Cartagena Member

What makes Cartagena Member stand out among its competitors? Find out with Timothy Bohte in this video. Make life easier for both...
< 1 minute reading time
Published: 03. 03, 2025
Udated: 25. 03, 2025
Video
Cartagena Member

Typical challenges in implementation | Cartagena Member

Implementing a new membership management system can have hurdles, but we’re here to help along the way! What are these common challenges...
< 1 minute reading time
Published: 03. 03, 2025
Udated: 25. 03, 2025

Hva skjer når du sender inn dette kontaktskjemaet?

Litt usikker på om du vil sende inn skjemaet? La meg forklare hva som skjer hvis du gjør det, og hvorfor det kan være en god idé å sende inn! Vi vil ikke spamme deg med e-poster eller telefonsamtaler. Jeg forklarer dette i videoen!


Vi ønsker å kontakte deg for å forstå dine behov slik at vi kan jobbe sammen om en strategi for å hjelpe deg.

Ingen forpliktelser, bare fyll ut kontaktskjemaet, og vi vil ta kontakt innen 1 time for en prat!

Ved å trykke send betyr det at du har lest og godtar personvernerklæringen.

Smiling man in a sweater.

Svar på dine spørsmål

Det er ikke helt enkelt å si da prisen ikke er tilgjengelig hos alle. Våre pakker ligger vi midt i feltet, basert på innholdsmengden i våre løsninger. Pakkeløsninger blir alltid betraktelig billigere enn å skreddersy fra bunnen.

Mysoft, Compendia, Winorg, Prosesspilotene, Columbus IT, ECIT, Winorg, Fane2, AOPlattform, Consio, Skykontoret

Vår løsning er tett knyttet til Microsofts plattform. Vi er erfarne på Dynamics plattformen. Vi får inn folk som kan bransjen. Vi er
gode på integrasjon mot andre ERP løsninger. Vi har en størrelse på bedriften som skaper nærhet til oss for kunden, viktig da mange av dem har lav IT kompetanse.

Når det gjelder tidspunktet for “End of Life” for Visma Global, er det foreløpig ikke satt en spesifikk sluttdato. Imidlertid forventes det at slike systemer vil fases ut innen 2030.

For å unngå disse utfordringene, anbefales det å begynne å se etter alternative ERP-løsninger som kan dekke dine behov. Skyløsninger som Visma.net ERP, Xledger og Business NXT er gode alternativer som tilbyr kontinuerlige oppdateringer, bedre sikkerhet og lavere driftskostnader.

Cartagena Medlem kan løse de aller fleste utfordringer, men suksessen avhenger også av brukernes engasjement. Hvis det er skepsis og usikkerhet i organisasjonen, hjelper vi gjerne med en plan for smidig overgang. Og om noe ikke dekkes av standardfunksjonalitet, kan vi enkelt utvide systemet med Power Apps.

Det er noen ekstra kostnader som ikke er inkludert i de
opprinnelige prisene. Her er en oversikt over mulige skjulte kostnader:

  • Ekstra arbeid: Kr 1 600 per time for ekstra arbeid, uavhengig av hvilken supportpakke du velger.
  • SMS-kostnader: Kostnader for å sende SMS-er er avhengig av omfanget og er ikke inkludert i abonnementsprisen.
  • Transaksjonskostnader: Kostnader for fakturering er også avhengig av omfanget og er ikke inkludert i
    abonnementsprisen.

Ja, vi tilbyr rabatterte priser for ideelle organisasjoner. For å
kvalifisere til disse rabattene, må organisasjonen din være registrert i Frivillighetsregisteret eller være berettiget til å motta
skattefradragsberettigede donasjoner i henhold til S 6-50 i den norske Skatteloven.

I tillegg må organisasjonen være godkjent av Microsoft for nonprofit grants and discounts, siden løsningen er basert på Microsoft-produkter. Dette betyr at ideelle organisasjoner kan få rabatter på både etablering, lisenser og support for alle pakkene
som tilbys.

  • Faste kostnader: Etableringskostnader.
  • Variable kostnader: Lisenskostnader basert på antall brukere.
  • Løpende kostnader: Supportkostnader som kan være både
    faste og variable.