Our services – NB
Våre tjenester
I vårt selskap er vi stolte av å kunne tilby enestående service til våre kunder. Vi forstår at hver virksomhet er unik, og derfor tilbyr vi et bredt spekter av tjenester for å møte dine spesifikke behov. Enten du trenger prosjektledelse, endringsledelse eller annen spesialisert støtte, har vårt team av eksperter erfaring og kunnskap til å hjelpe deg med å nå dine mål. Vi engasjerer oss i å forstå din virksomhet, dine utfordringer og ambisjoner, og vi tilpasser tjenestene våre til å passe dine spesifikke behov. Vår ambisjon er kontinuerlig å underbygge vår egen pålitelighet, slik at du trygt kan stole på vår evne til å hjelpe deg navigere gjennomføringen av kompliserte prosjekter og oppnå at disse blir godt gjennomført.
Hvorfor velge Cartagena?
I Cartagena forstår vi at tid, budsjett og kvalitet er avgjørende faktorer for å levere vellykkede IT-prosjekter. Derfor benytter vi en robust og fleksibel prosjektmetodikk som lar oss møte kundenes forventninger samtidig som vi holder oss innenfor deres begrensninger. Vår tilnærming er preget av vår vilje til å møte utfordringer, og vår motvilje til å ta snarveier. Ved å jobbe med oss kan du være trygg på at du får markedsledende kvalitet og service.
I tillegg til vår prosjektmetodikk, er vi stolte av å tilby omfattende ledelsesrådgivning som er generelt relevant for alle kunder, bransjer og produkter/tjenester. Vårt team har dypdeforståelse i systemene vi bygger, noe som gjør at vi kan gi enestående støtte og råd.
Når du velger Cartagena AS som din IT-rådgiver, kan du forvente deg en virksomhet som er dedikert til å levere resultater av høy kvalitet, og som er fleksible og tilpasset dine behov. Vi forplikter oss også til å gi omfattende støtte gjennom hele prosjektet.
Prosjektstyring
God prosjektstyring er uhyre viktig inn i alle våre leveranser, og noe vi leverer på – fra ende til ende. Erfaringsmessig følger vi prosjektene ukentlig med ulike sprinter på hva som har vært gjort. Her følger vi opp avklaringer, beslutninger, koordinerer med alle partnerleverandører og loggfører alt skriftlig. Du som kunde får så levert ukentlige rapporter på prognoser, fremdrift og budsjett på prosjektene.
- Vi bruker en fast risikomatrise på alle større prosjekter. Dette er en matrise som viser oss eventuell risiko på prosjektene, og denne kjører vi på ukentlig basis. På den måten ligger vi alltid et hestehode foran og kan være proaktive i henhold til uforutsette hendelser. Dette sikrer optimal kundeopplevelse.
- Vi har god erfaring med internasjonal prosjektstyring og internasjonal endringsledelse.
- Du vil oppleve god kontinuitet i teamene våre. De som kjenner systemene, kjenner også kunden og bransjen. Hos oss vil du til enhver tid ha folk med nisjekunnskap til å supportere inn i prosjektene dine.
- Hos oss vil du ha en fast prosjektleder fra start, til prosjektet går over til operation og maintenance-fasen. Da tar forvaltningsteamet og produkteier over.
Implementering
For oss er det viktig å ha en realistisk plan for hvordan alt skal implementeres, og hva som faktisk skal implementeres. Detaljerte fremdriftsplaner ligger til grunn fra start.
- Vi har god metodikk på testfaser, som sørger for at du som kunde er med hele veien i prosessen og at ting går som de skal.
- Vi kjører, organiserer og tester med sluttbrukere, som sikrer at systemene fungerer optimalt. Sluttresultatet er fornøyde kunder og gode systemer.
- Vi informerer ansatte og sluttkunder som blir berørt om nye rutiner og sikrer opplæring av nye systemer.
- Vi har utvidet support. Hvis det er ting der og da som oppstår, står vi alltid klare til å hjelpe dere.
Drift og vedlikehold
Vi overvåker datakvalitet, integrasjoner, earthflows og kvalitetssikrer at alt av systemer fungerer optimalt fra dag til dag, time for time. Vi vet viktigheten av å holde et blikk på systemene til enhver tid, og hvor kritisk det kan være hvis man ikke gjør dette. Vårt mål er at systemer ikke skal gå i usynk, da dette forplanter seg videre og er forretningskritisk.
- Vi implementerer nye features, alt fra små til store moduler som ønskes.
- Vi sikrer at systemene har de siste oppdateringen fra Microsoft Dynamics 365. Alt fra små oppgaver, til store.
- Vi sikrer den menneskelige atferden i supporten. Hos oss er det rask vei til omni-support på flere språk. Vi er tålmodige, løsningsorienterte og glad i mennesker. Sammen finner vi alltid den beste løsningen på problemet som måtte oppstå!
Lurer du på noe vedrørende våre tjenester?
Kontaktperson
Andreas Ødegaard Nilsen
Chief Executive Officer (CEO)
andreas@cartagena.no
+47 98449911
Kontaktperson
Glenn-Robert Monsen
Chief Technology Officer (CTO)
glenn-robert.monsen@cartagena.no
+47 452 80 649